magazyn wielotematyczny Monitor Inwestycji

Forgot your your password?

Ćwiczenia ze sztangą dla dziewczyn

Od dawna w sieci trwa moda na zdrowy tryb życie. Coraz częściej przeglądając Instagram, widzimy idealne figury fit celebrytek. Jak wypracować podobny efekt? Możemy Wam zdradzić, które ćwiczenia dla kobiet na siłowni pomogą Wam osiągnąć upragniony wygląd.

Jeśli nie jesteś zadowolona ze swojego wyglądu i chcesz coś zmienić, to dobrze trafiłaś. Podpowiemy Ci jak ćwiczyć bezpiecznie, ale skutecznie. Poniżej przedstawione ćwiczenia dla kobiet trenują więcej niż jeden mięsień, przez co należą do najskuteczniejszych i najbardziej efektywnych ćwiczeń.

Jak pozbyć się pelikanów?

Kobiety często borykają się z problemem obwisłych ramion, powszechnie zwanymi pelikany. Znaleźliśmy świetne ćwiczenie dla kobiet, które nie są zadowolone z wyglądu swoich ramion. Ćwiczenie wykorzystuje wyciąg barkowy. Zamiast drążka montuje się linę z uchwytami po bokach. Stojąc na szerokości bioder, łapie się za linę, podczas ćwiczenia pamiętaj o wyprostowanych plecach, następnie pochyl się lekko do przodu, trzymając łokcie blisko tułowia. W takiej pozycji wykonuj pracę rękami- prostuj i uginaj łokcie. Bardzo ważne jest napięcie mięśni w ten sposób, aby utrzymać stabilnie całe ciało.

Oponka wokół brzucha

Odwiecznym problemem kobiet jest rosnąca oponka wokół brzucha. Znamy szybki sposób, aby się jej pozbyć. Do tego ćwiczenia warto wziąć sobie matę dla zwiększenia własnego komfortu oraz ręcznik albo gumę treningową, która posłuży jako rekwizyt do ćwiczeń. Najlepszym sposobem na oponkę są nożyce ze skrętem tułowia. Na początku połóż się na plecach i ugnij nogi tak, aby kolana znajdowały się nad biodrami. Następnie chwyć końce ręcznika lub gumy treningowej i wyprostuj ręce. Dłonie powinny znaleźć się nad kolanami.

Kolejnym krokiem jest uniesienie górnej część tułowia, prostując przy tym lewą nogę pod kątem 45 stopni. W tej samej chwili przesuń ręcznik lub gumę tak, aby znalazła się po zewnętrznej stronie prawego kolana. Wyprostuj prawą nogę, uginaj lewą oraz przenoś ręcznik na drugą stronę. Staraj się nie opuszczać tułowia. Początkowo ćwiczenie może wydawać się trochę skomplikowane, ale uwierz nam, że warto się trochę namęczyć, ponieważ naprawdę działa.

Płaskie pośladki

Jeżeli Twoim największym problemem są płaskie pośladki, to już niedługo się z nim uporasz. Najskuteczniejszym sprzętem na siłowni na kobiece pośladki jest suwnica Smitha. Zacznij od przyjęcia pozycji klęku podpartego na przedramiona. Następnie jedną stopę umieść na suwnicę od dołu. Postaraj się wykonywać ruch wypychania nogi w górę, a następnie wykonuj kontrolowany opad nogi ćwiczącej. Jeżeli na Twojej siłowni nie ma suwnicy Smitha, również dobrym ćwiczeniem jest przysiad z wyskokiem. Robisz przysiad, a następnie dynamiczny wyskok w górę. Podczas wyskoku staraj się napinać wszystkie mięśnie.

Cellulit na udach

Jak pozbyć się cellulitu na udach nie stosując przy tym medycyny estetycznej? Spokojnie, mamy na to super ćwiczenie, które pomoże Ci w walce z cellulitem, a twoje uda będą znowu jędrne. Do ćwiczenia będzie Ci potrzebny stopień oraz ciężarki. Gdy już sobie zorganizujesz sprzęt, to stań przed podwyższeniem i chwyć ciężarki w dłonie. Następnie postaw prawą stopę na stopniu i wyprostuj nogę. Postaraj się napiąć pośladki i unieść wyprostowaną prawą nogę w tył. Później ugnij prawe kolano i postaw lewa stopę, dotykając podłogi tylko palcami. Potem ponownie wykonaj ćwiczenie, zamieniając tym razem nogi. Pamiętaj, że im wyższy stopień, tym trudniejsze i bardziej skuteczne ćwiczenie.

Ogromne łydki

Kolejną częścią ciała, z którą kobiety mają problem, są niesymetryczne łydki. Najłatwiejszym oraz najbardziej skutecznym sposobem jest chodzenie po górach. Jeżeli w Twojej okolicy nie ma żadnych gór, to wykorzystaj do tego bieżnie. Ustaw na maszynie tryb „wzniesienia” i do dzieła. Innymi sposobami na kształtne łydki są przysiady oraz wypady w przód.

Oprócz nadania pięknych kształtów swojemu ciału chciałabyś, również spalić zbędną tkankę tłuszczową warto do treningów dodać również ćwiczenia typu cardio. Pamiętaj, że ćwiczenia dla kobiet to nie wszystko, warto również zwrócić uwagę na sposób odżywiania. Jednak nic nie zdziałasz bez systematyczności, która jest kluczem do sukcesu.

 


Zobacz także: Martwy ciąg dla początkujących. Porady


 

Ćwiczenia ze sztangą dla dziewczyn
5 (100%) 1 vote